Todas las entradas de admin

Casal d’estiu al Centre parroquial. Un casal per a cada edat

Un any més en el nostre Centre s’organitza els mesos d’estiu casals. Aquest any com l’any passat hi haurà dos casals un més els més petits i un altre per els més grans. Seran dues dinàmiques separades adaptades a cada edat sortint del món de l’escola i del món exclusiu d’un esport per endinsar-se’n en el lleure com espai de comunicació, relació i creixement. Aquí trobareu les dades de cada un d’aquest casals.

CINEMA DISSABTE 13 i DIUMENGE 14 D’ABRIL

DISSABTE DIA 13 D’ABRIL A LES 20 H
DIUMENGE DIA 14 D’ABRIL A LES 16.30 I 19 H

Título original
Kona fer í stríðaka
101 min.
Islandia Islandia
Benedikt Erlingsson
Guion
Ólafur Egilsson, Benedikt Erlingsson
David Thor Jonsson
Bergsteinn Björgúlfsson
Reparto
Halldóra Geirharðsdóttir, Jóhann Sigurðarson, Juan Camilo Roman Estrada,Jörundur Ragnarsson
Productora
Coproducción Islandia-Ucrania-Francia; Slot Machine / Gulldrengurinn / Vintage Pictures / Nordisk Film
DramaThriller | Adopción
Sinopsis
A sus cincuenta años, Halla, profesora de canto, declara la guerra a la industria local del aluminio, que está contaminando su país. Para ello, toma todo tipo de riesgos con el fin de proteger el medio ambiente en Islandia. Pero su situación podría cambiar con la llegada inesperada una carta que da luz verde por fin a sus trámites de adopción de una niña. (FILMAFFINITY)
2018: Premios del Cine Europeo: Nominada a mejor actriz (Geirharðsdóttir)
2018: Festival de Valladolid – Seminci: Mejor actriz (Geirharðsdóttir)
2018: Festival de Sevilla: Premio del Público

Cinema dissabte 6 i diumenge 7 d’abril de 2019

DISSABTE DIA 6 D’ABRIL A LES 20 HORES

DIUMENGE DIA 7 D’ABRIL A LES 16.30 i 19 HORES

Las guardianas buena

Les gardiennes

Drama

Director: Xavier Beauvois

A pesar de ser lenta y académica, esta película que recuerda en muchos aspectos a El árbol de los zuecos de Olmi, es una historia preciosista sobre las mujeres de la retaguardia en la Gran Guerra. En un mundo de muerte y soledad, triunfa la positividad de una mujer sencilla marcada por su fe y amor a la vida. Excelentes interpretaciones.