Informacions del Centre parroquial: convocatòria de noves eleccions.

asamblea

El passat dilluns es va reunir el Consell parroquial, es van tractar diferents temes, i també es va parlar del Centre parroquial, doncs, farà ja dos anys, de les darreres eleccions i com marquen el estatuts de l’entitat cal fer-ne noves eleccions. Les eleccions son el mes de gener però cal convocar-les, informar els socis, presentar candidatures…, un temps llarg.

Per aquest motiu, el Consell va decidir convocar-ne ja unes noves eleccions. En convocar-les queda cessat el President, per aquest motiu, el Consell va decidir a si mateix nomenar a la Presidència col·legiada en funcions per regir el Centre. També queda cessada la Junta del Centre però es va deixar a l’oportunitat de la Presidència col·legiada formar un grup de treball. Per aquest motiu, aquest dijous 6 d’octubre, a les 20,30h., s’han convocat els membres de l’antiga junta per explicar-los els procés i aquesta nova etapa.