FESTA DE SANT DOMINGO AL CENTRE PARROQUIAL

DIVENDRES 3 D’AGOST

TROBADA D’ESCACS A LA FRESCA

A les 18 h, a l’Hort del Rector Trobada oberta a tothom, des dels jugadors més neòfits als més experts. Organitza: Centre Parroquial – secció d’Escacs

DISSABTE 4 D’AGOST

A les 10 h, a l´església parroquial de Sant Julià.

Presidit pel rector de la Parròquia d´Argentona, mossèn Álex Marzo. Durant l’Ofici, la Coral Càntir d’Or interpretarà la MISSA PONTIFICALIS de L. Perosi, sota la direcció de Glòria Suari, acompanyada per Pere Gonzàlez a l’orgue, amb la col·laboració especial de Blanca Pi i Quim Capdevila com a solistes.

Renovació del Vot de poble a Sant Domènec

Començarà a l’Església per part de l’Alcalde amb una pregària i l’ofrena del ciri al Sant. El pubillatge farà l’ofrena del càntir de l’any i continuarà a la font amb les paraules de l’Alcalde.

BALLADA de MITJA AUDICIÓ de SARDANES

A les 6 de la tarda, a l´Hort del Rector.

DIUMENGE 5 D’AGOST

HAVANERES I CREMAT

a les 11 de la nit, a la pista del Centre Parroquial

DILLUNS 6 D’AGOST