Activitats de Festa Major de Sant Julià al Centre Parroquial d’Argentona

Dissabte 11 de gener de 2020, 9 del matí :

Torneig d’escacs infantil. Casal d’avis.

Dissabte 11 de gener de 2020, 11 del matí:

Ofici de Sant Julià, Església parroquial, cantat per la Coral Càntir d’Or

Cinema infantil:

DIVENDRES DIA 10 DE GENER A LES 18 H.
DISSABTE 11 DE GENER A LES 16 i 17.30 H.

Resultado de imagen de solan y eri

Cinquanta anys després de la mítica arribada de l’home a la Lluna, Solan i Eri s’embarquen en una aventura espacial per fer el segon pas sobre la Lluna. Amb l’ajuda del seu amic inventor i d’unes eines ben enginyoses, aconseguiran construir una nau i arribar a l’espai?

Una pel·lícula plena de detalls imaginatius i personatges entranyables amb un transfons irònic sobre els esdeveniments actuals.

Títol original: Solan og Ludvig, Månelyst i Flåklypa
Gènere: animació, aventures
Idioma original: noruec
Durada: 80 min.

Cinema:

DIJOUS DIA 09 DE GENER 2020 A LES 20.30 H. VOSE

DIVENDRES DIA 10 DE GENER A LES 20.30 H.

DISSABTE DIA 11 DE GENER A LES 19 i 21 H.

DIUMENGE DIA 12 A LES 17 i 19.30 H.

Resultado de imagen de dios mio que te hemo hecho 2

Qu’est-ce qu’on a encore fait au Bon Dieu?. 2019. França. 98′.

Direcció: Philippe de Chauveron

Intèrprets: Christian Clavier, Chantal Lauby, Ary Abittan, Medi Sadoun, Élodie Fontan

Argument: Després de veure les seves filles casar-se amb un musulmà, un jueu, un xinès i un africà, Claude i Marie Verneuil s’enfronten a una nova crisi. Els seus quatre gendres, el Rachid, el David, el Chao i el Charles, estan decidits a abandonar França amb les seves esposes i fills per provar fortuna a l’estranger. Incapaços d’imaginar la seva família lluny d’ells, el Claude i la Marie faran tot el possible per retenir-los.