pARC INFANTIL DEL CENTRE PARROQUIAL

Fa més de 15 anys que en el marc del conveni entre el Centre parroquial i l’Ajuntament es va instal·lar un parc infantil. Llavors el Centre va cobrir les despeses del nou equipament amb el compromís que l’Ajuntament es fes càrrec dels seu manteniment i conservació, així com va cedir l’espai com a plaça pública a l’Ajuntament. Durant tots aquests anys aquesta conservació l’ha portat a terme l’empresa designada.

Com totes les coses, i més les que es troben a l’exterior, cal renovar-les pel seu deteriorament. Per aquest motiu, en el darrer conveni entre l’Ajuntament i el Centre parroquial signat l’any 2019 per quatre anys, l’Ajuntament es va comprometre per escrit a fer el manteniment del parc infantil amb un cost de 196,31€ mensuals, així com va incloure una partida de 15.814,10€ per «canviar un element de joc que presenta incompliment de seguretat, aquest canvi de joc està valorat en 6.391,22€».

Durant els darrer mesos hem rebut diferents queixes per la situació tan degradat del parc infantil. Queixes totalment justificades però que el Centre parroquial no en té cap responsabilitat, per això, les hem transmès reiteradament a l’Ajuntament que finalment ha retirat aquest element i esperem que en els propers dies s’instal·li el nou.