EL LLIBRE DEL CENTENARI DEL CENTRE PARROQUIAL (1914 – 2014)

CENTRELa presentació del llibre es durà a terme durant la festa major de Sant Julià, concretament el dissabte 9 de gener de 2016, a 2/4 de 7 del vespre al teatre del mateix Centre Parroquial.

És un llibre publicat per l’Ajuntament d’Argentona i que he escrit amb l’objectiu de facilitar una lectura ràpida de la història de l’entitat, des dels seus orígens com a Patronat Obrer de Sant Isidre fins a l’actualitat més recent.

El llibre s’estructura en una part sobre la història general i més institucional de l’entitat, un apartat de la seva activitat cultural i finalment un apartat sobre l’activitat esportiva al Centre.

El llibre ha comptat amb la col•laboració de diversa gent del Centre, especialment de l’historiador Josep Lladó i el president d’honor, en Pep Alsina.

Bernat Calvo, Autor del libro