CURSET DE TEATRE MUSICAL AL CENTRE

Inscripcions 1 de juny

cartell taller teatre 3

El Centre organitza pel mes de juny-juliol un curs de teatre musical amb dos joves professors formats a Londres en Marc Flym i la Laura Rojas. La Laura que és d’Argentona i té bona experiència en direcció artístico musical com en Marc que está treballant en l’aula de teatre de Mataró.  Aquest curs consta començarà el 27 de juny fins el 22 de juliol, de dilluns a divendres de 19 a 22 h. Está dirigit a totes les edats a partir dels 14 anys més o menys.  vol ser un iniciació en les arts escèniques i per això no cal tenir cap preparació prèvia. Volem donar eines per créixer com a persones i actors amateurs.

Si esteu interessats i us voleu inscriure o voleu rebre més informació envieu un correo al Centre parroquial posant el nom i cognom i telèfon de contacte.

centreparroquialargentona@gmail.com

Ens posarem en contacte.